5 מיתוסים על נשים בכושר

Aviv Cohenנשיםלהגיב

יחד עם חמשת המיתוסים שאתם תגלו פה, מסתובבים להם עוד משהוא כמו…אלף מיתוסים לנשים שמסתובבים באוויר. אבל האמת? הרוב באמת כבר נחפר ונקבר, ומי שעדיין מאמינה להם, סימן שהיא פשוט לא רוצה להכיר באמת. מצד שני, המאמר הזה מציג מיתוסים אחרים. הוא מתייחס למיתוסים שפחות מתמקדים בהם, שאפילו לא ידעו עליהם. זה לא עוד מאמר משקולות-לא-מנפח חרוש שכבר הבינו את הפואנטה. … להמשך קריאה

האם אימוני כח גורמים לצניחת רחם?

Sigal Cohenכל הפוסטים, נשים, פציעותלהגיב

מידי פעם פונות אלי מתאמנות או אמהות של מתאמנות ושואלות אם אני לא מודאגת מצניחת רחם כתוצאה מהרמת משקולות אז עבורכן המתאמנות הצעירות שצריכות להרגיע את הבית. צניחת רחם היא תופעה שנגרמת בשל החלשות שרירי רצפת האגן ומאפיינת לרוב נשים מבוגרות. מחקרים אחרונים מצביעים על בסיס גנטי לתופעה ובאופן מפתיע הגורם מספר אחד לצניחת רחם הוא לידה. כמובן שטרם פגשתי … להמשך קריאה

תתחדשי! המדריך לאורח חיים חדש

Sigal Cohenחיטוב, כל הפוסטים, נשים, תזונהלהגיב

אם את חלק מהסטטיסטיקה הישראלית התחדשת בתוספת ממוצעת של כ-2.5 ק"ג בתקופת החגים. התחושה היא שצריך לעשות עם זה משהו אבל לא ברור ממש איך ואיפה להתחיל… הפוסט הזה הוא עבורך. השינוי שאת מחפשת נמצא בתזונה שלך ואם את למודת ניסיונות עבר, בוודאי כבר הפנמת שדיאטות רעב למיניהן הן לא הדרך לירידה במשקל ולטווח הארוך הן גם גורמות יותר נזק … להמשך קריאה

עד כמה נשים לא מבינות נכון את תחום אימוני הכוח

Aviv Cohenכל הפוסטים, נשיםלהגיב

אני שם לב שיש נשים שמבינות את תחום הכוח באופן הפוך לאיך שהוא באמת. כ-ל-כך הרבה נשים פונות לאימונים מחזוריים(קרי TRX), דופק גבוהה,אירובי, זיעה, אירובי, זיעה, ועוד זיעה. כי זה הפרמטר הכי חשוב בשבילן. אם הזיעו, סימן שקרה משהוא, סימן שהן בדרך הנכונה. כל עבודה אחרת היא בזבוז זמן. *כבר כתבתי שזיעה הוא לא פרמטר לשריפת שומן, או לעבודה. זיעה … להמשך קריאה

שלוש הדיברות למתאמנת המתחילה

Sigal Cohenאחר, כל הפוסטים, נשיםלהגיב

התקופה שבין ראש השנה לכיפור היא זמן מעולה להתחלות חדשות… ולסליחות. להבדיל מעיסוק בדת שכרוך בחמישה חומשים, שישה סדרים, עשר דברות ותרי"ג מצוות, לעיסוק בספורט יש כמה עקרונות בסיסים ופשוטים והשנה החדשה שבפתח היא הזמן להתחיל. אם בחרת בהתחלה חדשה הנה שלוש הדיברות למתאמנת המתחילה: 1.פשוט באימונים רשמו לך במכון תכנית אימונים שמורכבת מ18 תרגילים, 3 סטים, 15 חזרות או … להמשך קריאה

אימוני כוח ואירובי – שני צדדים לבריאות טובה

Sigal Cohenכל הפוסטים, כללי, נשים, תכנון אימוניםלהגיב

אני מודה שאימונים אירוביים משעממים אותי אבל אין חובב אימוני כוח שלא 'חוטא' בהם אם במסגרת החיטוב או כדי לשמור על סיבולת לב ריאה, אבל משום מה זה לא תמיד עובד הפוך. בשנים האחרונות עם פריחת קבוצות הריצה יותר ויותר מתאמנים מוצאים בריצה מענה מספיק לבריאות הגופנית שלהם וזה ממש לא כך. ריצה תשפר את היכולת האירובית, תייעל את זרימת … להמשך קריאה

תפישות מוטעות על חיטוב ולמה חייב לאכול כדי לרזות

Sigal Cohenחיטוב, כל הפוסטים, כללי, נשים, תזונהלהגיב

אצל רוב האנשים המילה דיאטה מתקשרת עם רעב, סבל והימנעות ולמרות שהימנעות היא חלק בלתי נמנע מהתהליך, הרעב ותחושת הסבל שנלווים לו גורמים לתהליך יותר נזק מתועלת וצריך להגבילם ככל שניתן. מרביתנו נוטים לחשוב שאם רק "נפסיק לאכול" המשקל סוף סוף ירד ויש מגוון וריאציות של דיאטות בנושא (דיאטות שדוגלות בימי צום או הפסקת אכילה בשעה מסויימת למשל). בפועל כל … להמשך קריאה

אל תפחדי להיות חזקה

Sigal Cohenכל הפוסטים, נשיםלהגיב

יש סיבות רבות לרתיעה של נשים מאימוני כוח והרמת משקולות, אבל העיקרית שבהן היא כנראה הפחד מאובדן המראה הנשי. התפישה הרווחת היא שנשים שמרימות משקל כבד עלולות לפתח מסת שריר מוגזמת ומסתכנות בקבלת מראה 'מנופח' וגברי. הבעיה העיקרית עם הפחד הזה היא שאין לו שום בסיס פיסיולוגי אבל בדרך הוא מונע מנשים את כל היתרונות שבאימוני כוח. חבל. מסת השריר נקבעת … להמשך קריאה