טיפ: הטוב, הרע והלא נורא – האמת שמאחורי ההמלצות על צריכת שומן

Sigal Cohenאחר, תזונהלהגיב

הכל התחיל במחקרים משנות ה-50 וה-60 שניסו לבדוק את הקשר שבין צריכת שומן רווי ומחלות לב והובילו לפרסום המלצה רשמית בארה"ב להפחית את צריכת השומן בתפריט. ההמלצה היתה כללית ולא הבחינה בין סוגי השומן, בין השאר בגלל לחצים של ארגון מגדלי הבקר בארה"ב (על הקשר שבין קבוצות אינטרס והמלצות בריאות שווה לכתוב בהזדמנות), אבל התוצאה היתה שתעשיית המזון מיהרה להחליף … להמשך קריאה

שלוש הדיברות למתאמנת המתחילה

Sigal Cohenאחר, כל הפוסטים, נשיםלהגיב

התקופה שבין ראש השנה לכיפור היא זמן מעולה להתחלות חדשות… ולסליחות. להבדיל מעיסוק בדת שכרוך בחמישה חומשים, שישה סדרים, עשר דברות ותרי"ג מצוות, לעיסוק בספורט יש כמה עקרונות בסיסים ופשוטים והשנה החדשה שבפתח היא הזמן להתחיל. אם בחרת בהתחלה חדשה הנה שלוש הדיברות למתאמנת המתחילה: 1.פשוט באימונים רשמו לך במכון תכנית אימונים שמורכבת מ18 תרגילים, 3 סטים, 15 חזרות או … להמשך קריאה

הסיפור של נוי

Aviv Cohenאחר, כל הפוסטיםלהגיב

הסיפור שלי מתחיל כמו כל מתאמן רגיל. נכנסתי למכון כושר במטרה לרדת במשקל- להתחטב מה שנקרא. כל עניין המשקולות לא דיבר אליי, תמיד חשבתי שמתחם המשקולות זה לגברים בלבד וזה מוזר שאישה תימצא שם, והבנות הן בצד ההליכונים, הקרוסים, ואולי במכשירים במשקלים נמוכים. תמיד הכתיבו לנו מאז שאנחנו קטנים, שגוף גברי זה גוף מנופח עם שרירים, וגוף נשי הוא גוף … להמשך קריאה

עצות כלליות להכנה לתחרות – ללא קשר לאימונים עצמם

Ofir Birenbaumאחר, כל הפוסטיםלהגיב

איך להתכונן לתחרות? קצת מעבר לאימונים עצמם. הרבה מאוד מתאמנים מבצעים סבב אימונים מוצלח, משפרים את כל ההרמות, מגיעים לתחרות ו… לא פוגעים במה שהם רוצים. למה זה קורה? קודם כל, אחרי תחרות די בינונית שלי, חשוב להדגיש – זה קורה. לפעמים אתה מבצע הכל לפי הספר, הכל מתוכנן לפרטי פרטים ו- פשוט לא הולך. בגלל זה זו תחרות, כמו … להמשך קריאה

כל (אבל באמת הכל) מה שצריך לדעת על חגורת אימונים

Aviv Cohenאחר, כל הפוסטיםלהגיב

חגורת אימון

חגורת אימונים – מבוא אז למה החגורה באמת משמשת? רוב המתאמנים הרגילים מאמינים שהחגורה מסייעת בשמירה על הגב. למעשה, החגורה שאנחנו חוגרים מסביב לבטן ולעמוד השדרה משמשת לייצור כוח ולא לשמור על הגב, בשונה ממה שרוב המתאמנים חושבים. בגלל שהחגורה יושבת צמוד מסביב לבטן ועמוד השדרה, היא עוזרת לנו (ובעצם מאפשרת) להגדיל את הלחץ התוך ביטני (Intra abdominal pressure) ולאפשר גיוס רב יותר של הבטן. החגורות … להמשך קריאה

הפריטים בתיק האימונים שלי

Alik Koldobskyאחר, כל הפוסטיםלהגיב

לאחרונה יצא לי לסדר את תיק האימונים שלי, פעולה שגרמה לי לחשוב לחשוב קצת על הפריטים שאני סוחב לאימונים. מתוך כך, החלטתי לשתף אותכם קצת על הסדר והפריטים שאני סוחב איתי לכל אימון. בתיק שלי אני סוחב  בעיקר את הפריטים החשובים לצורת האימונים שלי. אני משלב לרוב עבודת כוח, הרמות ונפח גבוהה. אני ממליץ לכל אדם שמתאמן בחדר כושר לחשוב להצטייד בחלק מהפריטים … להמשך קריאה

חשיבותו של שותף אימונים

Alik Koldobskyאחר, כל הפוסטים, כללילהגיב

  אנדריי מאלניצ'ב-קיריל סארצ'יב, הליליברידג'ים ;אריק-וארני הבן והאב, טסה אורבנק-וג'ורג' ליימן, מרק בל-וג'סי בורדיק. אם תשימו לב, השמות באים בצמדים או קבוצות, והמשותף לכולם – הם שותפי אימונים. בזמן האחרון יצא לי לחשוב על החשיבות של אימון עם שותפים. אני אפתח בסיפור אישי שלי, שאינו קשור באופן ישיר לאימונים וספורט. במשך שנים, הייתי לומד לבד (בעיקר כי לא היו לי … להמשך קריאה

תכנון התזונה לתחרות: מה, כמה, ואיך \ דר יוסף

Aviv Cohenאחר, כל הפוסטיםלהגיב

  ראשית כל, אני מעוניין לאחל בהצלחה לכל המתחרים הוותיקים והחדשים כאחד! הרבה ליפטרים חושבים הרבה על איזה אוכל להביא ומה לאכול, כמה להביא ועוד. תכנון התזונה בסמוך לתחרות הואמאוד חשובה, ולא רק התזונה שלכם במהלך האימונים שקדמו לתחרות. הבא נתחיל מהיום לפני התחרות.  את היום לפני אני אוהב לחלק לשני מתאמנים, אלו שעברו ירידה במשקל למען השקילה ואלו שלא: … להמשך קריאה