4 שיטות לרדת במשקל ולעלות במסת שריר ולשרוף שומן

Aviv Cohenחיטוב, תזונה2 Comments

לשרוף שומן? ולעלות במשקל?? זה לא אפשרי. זה נוגד את העובדה שכדי לעלות במסת השריר צריך לעלות במשקל, וכדי לרדת במשקל צריך לאכול פחות. אבל זה כן אפשרי. וזה כן פרקטי. האם זה יעיל? לא בהכרח. הדרך הטובה ביותר לשרוף שומן, ולעלות במסת השריר תמיד תהיה לחלק אותם- תקופה בה מתמקדים בעליה של מסת השריר(מסה), ותקופה בה מתמקדים על שריפת … להמשך קריאה

4 המזונות הבריאים ביותר שיעזרו לכם לשרוף שומן

Aviv Cohenחיטוב, תזונהלהגיב

המאמר הזה הולך להיות קצת שונה מהמאמרים שאתם רגילים לבקר. בניגוד לרוב המאמרים שאתם פוגשים באינטרנט, המאמר הזה הולך להיות כנה אתכם. אני כנה אתכם. לפעמים נדמה שהעולם הולך ומשתגע, ויחד איתו, תופס את האוכלוסיה, ומדרדר אותה יחד איתו. אנחנו בעידן בו המשקל שלנו כל-כך קריטי בעינינו, שהוא הופך לחלק בלתי נפרד מהמחשבות שלנו וחיי היום יום. ויחד עם ההתעסקות … להמשך קריאה

תזונת ספורטאים – המדריך הפרקטי עם 7 כללי הבסיס

Aviv Cohenחיטוב, תזונהלהגיב

תזונת ספורטאים

במשך שלוש שנים, התנסיתי בהמון דיאטות שונות. פליאו, צמחונות (הודו…), קטוגני- ואפילו ניסיתי המון "שיטות" שאמורות להיות "המפתח" לעליה במסת שריר ואו ירידה באחוזי שומן: קארב סייקלינג, אכילה תכופה, צימצום ארוחות, צום, לין גיינס- ועוד הרבה. לא חסר. מהניסיון הלא קטן שצברתי עם עצמי ועם המון מתאמנים, הגעתי למסקנה כלפי תזונת ספורטאים: Keep It Simple, Stupid. שום דבר לא יעבוד … להמשך קריאה

טיפ: הטוב, הרע והלא נורא – האמת שמאחורי ההמלצות על צריכת שומן

Sigal Cohenאחר, תזונהלהגיב

הכל התחיל במחקרים משנות ה-50 וה-60 שניסו לבדוק את הקשר שבין צריכת שומן רווי ומחלות לב והובילו לפרסום המלצה רשמית בארה"ב להפחית את צריכת השומן בתפריט. ההמלצה היתה כללית ולא הבחינה בין סוגי השומן, בין השאר בגלל לחצים של ארגון מגדלי הבקר בארה"ב (על הקשר שבין קבוצות אינטרס והמלצות בריאות שווה לכתוב בהזדמנות), אבל התוצאה היתה שתעשיית המזון מיהרה להחליף … להמשך קריאה

טיפ: איך יודעים מהי התזונה הנכונה לירידה במשקל?

Aviv Cohenחיטוב, תזונהלהגיב

העולם עדיין קרוע בין מחנות שונות- דל פחמימה, דל שומן, קטוגני, טבעוני- האם אפשר לדעת איזו תזונה תהיה הכי אידיאלית לנו לירידה במשקל? בני האדם חיו בתנאים שונים והסתגלו בצורה שונה? דיאטת הפליאו טוענת שהתזונה של האדם הקדמון התבססה בעיקר מבשר- חיות שצד, וירקות ופירות שליקט מהסביבה. אבל עד כמה הטענה הזאת נכונה, או מדוייקת? יש עדויות לכך שבני האדם … להמשך קריאה

טיפ: תתמקדו במאקרו ולא במיקרו כדי לרדת במשקל

Aviv Cohenחיטוב, תזונהלהגיב

קראתם שלימון עוזר לסלק רעלים מהכבד? שכורכום זה הדבר הכי בריא בעולם? הוצאתם את הלחם מהתפריט? כל אלה לא יעזרו לכם לעומת התותחים הכבדים באמת. מאקרו היא התעסקות בכולל, היחס בין השומנים, הפחמימות והחלבונים- והכמות הכוללת של הקלוריות שאכלתם במהלך היום. מיקרו, היא לרדת לפרטים הקטנים- התעסקות בצריכת "מספיק" ויטמינים ומינרלים (או בתכלס; הויטמינים שמשרתים את המטרה שלכם). האינטרנט מפוצץ … להמשך קריאה

תתחדשי! המדריך לאורח חיים חדש

Sigal Cohenחיטוב, כל הפוסטים, נשים, תזונהלהגיב

אם את חלק מהסטטיסטיקה הישראלית התחדשת בתוספת ממוצעת של כ-2.5 ק"ג בתקופת החגים. התחושה היא שצריך לעשות עם זה משהו אבל לא ברור ממש איך ואיפה להתחיל… הפוסט הזה הוא עבורך. השינוי שאת מחפשת נמצא בתזונה שלך ואם את למודת ניסיונות עבר, בוודאי כבר הפנמת שדיאטות רעב למיניהן הן לא הדרך לירידה במשקל ולטווח הארוך הן גם גורמות יותר נזק … להמשך קריאה

תפישות מוטעות על חיטוב ולמה חייב לאכול כדי לרזות

Sigal Cohenחיטוב, כל הפוסטים, כללי, נשים, תזונהלהגיב

אצל רוב האנשים המילה דיאטה מתקשרת עם רעב, סבל והימנעות ולמרות שהימנעות היא חלק בלתי נמנע מהתהליך, הרעב ותחושת הסבל שנלווים לו גורמים לתהליך יותר נזק מתועלת וצריך להגבילם ככל שניתן. מרביתנו נוטים לחשוב שאם רק "נפסיק לאכול" המשקל סוף סוף ירד ויש מגוון וריאציות של דיאטות בנושא (דיאטות שדוגלות בימי צום או הפסקת אכילה בשעה מסויימת למשל). בפועל כל … להמשך קריאה