טיפ: הקשיתו את הגב בבנץ לשיפור הלחיצה ובריאות הכתפיים

Aviv Cohenטכניקה, כל הפוסטיםלהגיב

שימו לב לדגש החשוב ביותר, הקשתה של ה"גב" ולא הגב התחתון. ההקשתה עצמה (והמוביליטי בשבילה) באה לא מהגב התחתון,  אלא מהגב העליון(Thoracic).

ההקשתה בלחיצת חזה מאפשרת לנו ליצור בסיס יציב ללחיצה ללא בעיות יציבות, להכניס את הכתפיים למנח 'בריא' יותר ולמנוע רוטאציות מיותרות של הכתפיים. מפתיע(לא) איך האחוז הכמעט מוחלט של הפציעות בחדרי כושר מלחיצת חזה הן פציעות כתפיים ומסובבי כתף. מזל שיש את ההקשתה.

מלבד זאת, היתרונות היותר ברורים של ההקשתה של הגב בלחיצת חזה מאפשרים לקצר את הטווח תנועה של הלחיצת חזה ( שווה באופן ישיר ליותר משקל) עקב הוצאת החזה החוצה וקירוב השכמות, לערב יותר את מקבץ שרירי הגב העליון, ולאפשר העברת כוח מהרגליים בצורה יעילה יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *