7 סיבות לקנות את הספר "מודל העליה במסת שריר"

Aviv Cohenכל הפוסטיםLeave a Comment

"אני עדיין יושב ולומד את הספר. חוזר כל פעם על נקודות אחרות ששכחתי או לא ידעתי"

הספר אומנם עמוס במידע, אך הקריאה שוטפת וזורמת, ורוב מי שמסיים אותו חוזר אליו כל פעם לשאלות נוספות, תהיות והתרעננות של החומר.

אבל מה כל כך מיוחד בעוד ספר עם מידע?

הספר בנוי מהמידע הכי עדכני שקיים לפי המחקר.

המידע שקיים בתוכו הוא לא שיטה או תאוריה שהמצאנו. הספר מכיל בדיוק את מה שהמחקר הצליח לפענח לאורך השנים האחרונות, ומכתיב לנו בדיוק מה צריך לעשות, ולמה.

הכניסה המעמיקה לפרטים שהרבה מאוד מתאמנים ומאמנים לא נחשפים אליהם, משתדרגת את הקורא לרמת ידע גבוהה יותר, תוך התמקדות במידע שחולץ ממחקרים.

הכתיבה נוחה, ומעניינת לקריאה.

עוד ספר, עוד יום…אבל מה שבהחלט מאפיין את הספר הוא הקלות שניתן לקרוא בו. 140 עמודים שלא חוסכים במידע על פיזיולוגיה ומחקרים, כתובים וערוכים בצורה קלה, מסודרת ועניינית כך שיהיה פשוט לעקוב אחר ההתקדמות של הספר.

בכלל לא תרגיש שהחומר הוא ברמה של תואר.

הספר מסדר את כל המידע והבלאגן בראש.

היופי שהרבה אנשים מצאו בספר, הוא עד כמה הוא מסדר את הראש. פשוט לוקח תחום עצום, ומסדר אותו לפי חוקים, הוראות, ושיטות. כל התמונה שיש לנו לגבי האימונים והגוף שלנו מקבלת תפנית גדולה, כשהספר מחבר את כל חלקי הפאזל לתמונה ברורה.

מכיל את כל הכלים הנחוצים לתוצאות שלך.

החבילה מכילה את כל הכלים נחוצים לשינוי המראה הפיזי. המידע שקיים בספר יכול להיות מתורגם בקלות לפעולות בשטח, ומכיל הוראות וחוקים ברורים כדי לשמור על הדרך רציפה בתוצאות.

יחסוך לך מאות ואפילו אלפי שקלים.

אימונים אישיים יכולים להסתכם באלפי שקלים. תוספי תזונה, מנויים לחדר כושר וייעוצים אישיים עלולים לשרוף לנו מאות שקלים.

אכן, הם ללא ספק פתרונות למי שמעוניין להגיע לתוצאות ולחסוך מבזבוז זמן של טעויות לאורך השנים כשמנסים ללכת בדרך לבד- אבל הם לא פתרונות מעשיים.

למעשה, כל אלפי השקלים נשלחים אל עבר מידע- אדם צד אשר נותן לכם את הכלים שהוא למד כדי להביא אותך לתוצאות.

לא עדיף לשלם מחיר זעום כדי לרכוש את אותו המידע?

הגיע הזמן לעצמאות באימונים.

כשהתוצאות שלנו תלויות באדם אחר, היכולת שלנו להשפיע על חיינו נחתכת. למה שלא ניקח את כל הפוטנציאל לשנות את חיינו, לשליטה מלאה בידינו?

הדור הנוכחי כבר הבין מזמן שידע שווה כוח, ורודף אחריו ללא עוררין- ובצדק. כשאנחנו בעלי הידע הנכון- אנחנו הופכים להיות הכלי המרכזי שבעזרתו אנחנו פועלים כדי לשנות חיינו.

ואיך אפשר לטעות כשאתה יודע בדיוק מה לעשות?

ראיתה פעם איך מתמטיקאי מפצח נוסאות? הוא לוקח בעיה אחת גדולה, ומפרק אותה לגורמים קטנים, עד שהוא מגיע לזעיר ביותר, ומשם הוא מתחיל בפתירת הבעיה.. כשהוא לא מצליח- הוא מחפש פתרונות מארסנל הידע והנוסחאות שיש ברשותו.

בדיוק לשיטת חשיבה כזאת, הספר מכניס אותך. הוא לוקח את התמונה הכללית, ומפרק אותה לעשרות גורמים ופעולות. וכשלא מצליחים- מחפשים פתרונות מהידע שצברנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.