טיפ: הקשיתו את הגב בבנץ לשיפור הלחיצה ובריאות הכתפיים

שימו לב לדגש החשוב ביותר, הקשתה של ה"גב" ולא הגב התחתון. ההקשתה עצמה (והמוביליטי בשבילה) באה לא מהגב התחתון,  אלא מהגב העליון(Thoracic).

ההקשתה בלחיצת חזה מאפשרת לנו ליצור בסיס יציב ללחיצה ללא בעיות יציבות, להכניס את הכתפיים למנח 'בריא' יותר ולמנוע רוטאציות מיותרות של הכתפיים. מפתיע(לא) איך האחוז הכמעט מוחלט של הפציעות בחדרי כושר מלחיצת חזה הן פציעות כתפיים ומסובבי כתף. מזל שיש את ההקשתה.

מלבד זאת, היתרונות היותר ברורים של ההקשתה של הגב בלחיצת חזה מאפשרים לקצר את הטווח תנועה של הלחיצת חזה ( שווה באופן ישיר ליותר משקל) עקב הוצאת החזה החוצה וקירוב השכמות, לערב יותר את מקבץ שרירי הגב העליון, ולאפשר העברת כוח מהרגליים בצורה יעילה יותר.

אודות הכותב צפה בכל הפוסטים

Aviv Cohen

תמיד הכרתי את עצמי כאוטודידקט- יש לי הרבה חיבה לקריאה, למידה וכתיבה, ויחד עם הניסיון שצברתי עם מתאמנים ברמות שונות וסוגים שונים (ממבוגרים עם קשיים לספורטאים מענפים שונים) הקמתי בלוג חדש בארץ.

את מירב הכתיבה שלי אני מנסה לנסח בצורה קולחת ונוחה לקריאה, והעיקר להעביר מסרים מסובכים בצורה פשוטה כדי שתוכלו להיות הגרסה טובה ביותר של עצמכם.

אם יש לכם שאלות, צריכים עזרה או אפילו המלצות- תוכלו ליצור קשר איתי ב: [email protected]

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים *