כאבי גב על אף שמירה על טכניקה נכונה

למה מתאמנים עדיין סובלים מכאבי גב בתרגילי כוח, למרות שהם מקפידים על גב ישר ונעול?

ניתוח זריז יכול לתת שתי תשובות אפשריות ונפוצות:

1)יצירת מומנט\עומס יתר על הזוקפי גב- במקרה הזה הגב "נעול" אבל הטכניקה בתרגיל יוצרת עומס יתר או עבודת יתר על הגב התחתון, כתוצאה מתנועה לקויה או מיצירת מומנט מיותר על הגוף, כפי שניתן לראות בתמונה. זה לא בהכרח אומר פציעה, אבל הגב נמצא בסיכון גבוהה יותר.
2) אי שימוש נכון בשרירי הליבה- תכירו; לגוף יש חגורת גב טבעית שמגנה על הגב שלנו, אבל אנחנו צריכים לדעת להפעילה ולהשתמש בה בצורה נכונה. לחלק תהיה יכולת שימוש ואקטיבציה טבעית (איזה כיף לכם) וחלק יצטרכו ללמוד להרגיש, להבין ולתרגל את השימוש בה. שימוש לקוי בחגורה שלנו תעביר הרבה עומס מיותר לגב התחתון.

12047064_889979517745939_278344563410841331_n 12087128_889979514412606_2239636266794217661_o

אודות הכותב צפה בכל הפוסטים

Aviv Cohen

תמיד הכרתי את עצמי כאוטודידקט- יש לי הרבה חיבה לקריאה, למידה וכתיבה, ויחד עם הניסיון שצברתי עם מתאמנים ברמות שונות וסוגים שונים (ממבוגרים עם קשיים לספורטאים מענפים שונים) הקמתי בלוג חדש בארץ.

את מירב הכתיבה שלי אני מנסה לנסח בצורה קולחת ונוחה לקריאה, והעיקר להעביר מסרים מסובכים בצורה פשוטה כדי שתוכלו להיות הגרסה טובה ביותר של עצמכם.

אם יש לכם שאלות, צריכים עזרה או אפילו המלצות- תוכלו ליצור קשר איתי ב: [email protected]

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים *