חמישה דגשים לדדליפט קלאסי מושלם בחמש דקות

1)רוחב העמידה- לרוב זה יהיה רוחב כתפיים או עמידה יחסית צרה. בהמשך יהיה אפשר לעמוד לפי עדיפות ואינדיוידואליות.

2)מיקום המוט- כמו שכבר עברתי בפוסט קודם, המוט צריך להיות במרחק מצוצמם כנגד השוקיים. לרוב זה יהיה מעל קו השרוכים של הנעליים.

3)אחיזה- צמוד לצדדים החיצוניים של הרגליים. לא דבוקים מידי, ולא בתוך הרגליים.

4)כניסה לסטאפ אפ- קירוב השוקיים למוט על מנת לצמצם את המרחק של המוט עד שהמוט והשוקיים צמודים לחלוטין, הרמת החזה ככל הניתן, נעילת השכמות אחורה וסיבוב האגן לפנים על מנת לשמור על הגב התחתון ישר.

5)המשיכה- משיכה עם נטיה כלפי אחורה בצורה מהירה תוך שמירה על החזה בחוץ וגב ישר.

הכללים הללו פשוטים וזה הסדר שאני ועוד אלפי מאמנים מלמדים דדליפט תוך דקות ספורות. זה לא פותר אותכם מלהשכיל, לדעת, ולהבין *למה* צריך ליישם כל דגש. אל תהיו תוכים ותרוצו ללמד מתאמנים רק בגלל ששיננתם איך.

15

אודות הכותב צפה בכל הפוסטים

Aviv Cohen

תמיד הכרתי את עצמי כאוטודידקט- יש לי הרבה חיבה לקריאה, למידה וכתיבה, ויחד עם הניסיון שצברתי עם מתאמנים ברמות שונות וסוגים שונים (ממבוגרים עם קשיים לספורטאים מענפים שונים) הקמתי בלוג חדש בארץ.

את מירב הכתיבה שלי אני מנסה לנסח בצורה קולחת ונוחה לקריאה, והעיקר להעביר מסרים מסובכים בצורה פשוטה כדי שתוכלו להיות הגרסה טובה ביותר של עצמכם.

אם יש לכם שאלות, צריכים עזרה או אפילו המלצות- תוכלו ליצור קשר איתי ב: [email protected]

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים *