הבהרה על סקוואט והקו של הברכיים

הבהרה על סקוואט והקו של הברכיים; לרוב – זה היבט לא מדוייק ומאוס.
בסקוואט גביע (גובלט), היי באר ופרונט סקוואט, הברכיים *חייבות* לעבור את הקו של קצות האצבעות, על מנת שמרכז הכובד של המשקל יהיה מקביל לקרקע. בסקוואט 'לאו באר' עדיף שהברכיים לא יחצו את הקו של אצבעות, וזה רק על מנת לשמור על מרכז הכובד של המשקל, ללא קשר לעומסים השונים על הברכיים.

אומנם, ככל שהברכיים יישלחו קדימה יותר, יש עליהן יותר עומס, אבל מיקום לא נכון של הברכיים ביחס למשקל עלול בסופו של דבר ליצור עומס דווקא על עמוד השדרה.

יש דברים חשובים יותר שכדאי לדאוג להם על מנת לשמור על בריאות הברכיים שלכם, כמו להפסיק להיות חלשים ופגיעים.

11392823_830421400368418_4850760557390276999_n

אודות הכותב צפה בכל הפוסטים

Aviv Cohen

תמיד הכרתי את עצמי כאוטודידקט- יש לי הרבה חיבה לקריאה, למידה וכתיבה, ויחד עם הניסיון שצברתי עם מתאמנים ברמות שונות וסוגים שונים (ממבוגרים עם קשיים לספורטאים מענפים שונים) הקמתי בלוג חדש בארץ.

את מירב הכתיבה שלי אני מנסה לנסח בצורה קולחת ונוחה לקריאה, והעיקר להעביר מסרים מסובכים בצורה פשוטה כדי שתוכלו להיות הגרסה טובה ביותר של עצמכם.

אם יש לכם שאלות, צריכים עזרה או אפילו המלצות- תוכלו ליצור קשר איתי ב: [email protected]

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים *