דדליפט זה לא סקוואט

דדליפט זה לא סקוואט. ממש התווכחו איתי על הנושא הזה לפני מספר שבועות, אבל ברגע האמת כשאותו בחור ניסה למשוך משקל כבד, מספיק היה להכניס אותו לפוזיציה מעט "קידמית" יותר של כתפיים מחוץ למוט ואגן מעט גבוהה יותר, והקושי נעלם. דייב טייט פעם ציין את המשפט הבא: "מה נותן לך להרים יותר משקל, סקוואט מלא או חצי סקוואט?"

בתמונה הראשונה מצויינים ההבדלים בין שני הפוזיציות, ובתמונה השניה מצויינים הפוזיציות הנכונות והשגויות של הכתפיים ביחס למוט, שאמורות להיות מעבר לקו המוט.

KNOW THE DIFFERENCE.

10501896_829504027126822_8138056874709921320_n 11257119_829504043793487_9085773823255933134_n

אודות הכותב צפה בכל הפוסטים

Aviv Cohen

תמיד הכרתי את עצמי כאוטודידקט- יש לי הרבה חיבה לקריאה, למידה וכתיבה, ויחד עם הניסיון שצברתי עם מתאמנים ברמות שונות וסוגים שונים (ממבוגרים עם קשיים לספורטאים מענפים שונים) הקמתי בלוג חדש בארץ.

את מירב הכתיבה שלי אני מנסה לנסח בצורה קולחת ונוחה לקריאה, והעיקר להעביר מסרים מסובכים בצורה פשוטה כדי שתוכלו להיות הגרסה טובה ביותר של עצמכם.

אם יש לכם שאלות, צריכים עזרה או אפילו המלצות- תוכלו ליצור קשר איתי ב: [email protected]

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים *