12 דברים שהלוואי וידעתי כשהתחלתי להתאמן

Aviv CohenכלליLeave a Comment

מתאמנים מתחילים לא נחשפים בתחילת דרכם אל המקורות הכי איכותיים, ובעיקר נופלים בפח של אתרים ורשתות שמחפשות לנצל את התמימות של המתאמנים כדי לצבור קופה. ככה, מתאמנים צוברים ידע שגוי, עושים הרבה טעויות ושטויות שהיו יכולים למנוע, אילו היו יודעים את הדברים הבאים:

1.פלוס קלורי לעליה במסה, גרעון לירידה במשקל. דעו את ההבדל, ותפנימו. כל אופציה אחרת לא תניב תוצאות משמעותיות במקרה הטוב, ותגרום לסיבוכים במקרה הרע.

2.הגוף של מתאמן מתחיל מגיב טוב יותר לעבודה פשוטה. במקום להתאמן לפי רמת המתאמן (שתביא את מקסימום התוצאות), מתאמנים מתחילים ישר מזנקים לתוכניות של 'מקצוענים' מבלי להבין בכלל שהתבנית והאימונים עצמם לא מתאימים להם. בכלל. אפשר לקרוא יותר כאן ו- כאן.

3.גם עבודה על כוח זה דבר חשוב. כיף להרגיש את השריפה של השריר, אבל זה לא תורם לכלום אם הם יותר חלשים מבול עץ. לעבוד על המערכת העצבית זאת לא מילה (משפט) גסה.

4.התזונה חשובה כמו האימונים. לא מספיק להתאמץ באימונים, והמשפט '70% תזונה ו30% אימונים' זה די בולשיט. כל אחד תלוי בשני לתוצאות, ולכן אי אפשר לחלק אותם לחשיבות אחת על פני השניה.

5.לא רוצים להיות כל כך נפוחים. כי להתנפח דורש כמה אימונים בשבוע של חצי שעה-שעה, ולא עבודה קשה של יזע, דיוק, התמדה ונפילות לאורך שנים. זה לא כל כך (בכלל) פשוט.

6.ההתאוששות לא פחות חשובה מהאימונים. לא יועיל להגדיל את כמות האימונים אם זה על חשבון מנוחה. אימונים יוצרים את הגירוי, המנוחה היא שמאפשרת להכל לקרות.

7.חלבון אחרי אימון זה לא הסוד. צריכה של שייק או לאכול טונה מיד אחרי אימון לא יעשו ניסים ונפלאות אם סך החלבונים הכולל ביום הוא נמוך ממה שצריך. מה שבאמת חשוב זה כמה- ולא מתי.

8.אימוני כוח הם לא רק אסטטיקה. המתאמנים המנוסים יותר מבינים שגם לשמור על מוביליטי ויציבה חשובים לטווח הרחוק לבריאות הגוף הפיזי, מניעת פציעות וגם פותח דלתות לתרגילים מורכבים יותר.

9. 80 אחוז מהתוצאות באות מ- 20 אחוז מהפעולות. צריך להבחין אילו דברים נותנים את מירב התוצאות, ואלו רק מעכבות. שום תוסף תזונה לא שווה ערך לתזונה נכונה, ושום תרגיל פשוט לא שווה ערך לתרגילים המורכבים והבסיסיים (אתן לכם לנחש).

10.חייבים להתקדם. לבצע את אותו עם אותה דרגת הקושי ומבלי להעלות משקלים, שווה לדריכה במקום. צריך לצעוד כדי להתקדם אל עבר המטרה.

11.יש כה דבר זיכרון שריר. במידה ויוצאים לחופשה של כמה ימים עד כמה שבועות, הכל בסדר. גם אם רואים ירידה, שום דבר לא אבוד ותמיד חוזרים ואפילו יותר תוך זמן קצר יחסית. אל תהפכו את החיים לכלא בגלל האימונים.

12.קוביות ובטן שטוחה לא קשורים ישירות לאימונים. תפסיקו לבצע מליון תרגילי בטן, ותתחילו לשמור על התזונה. תרימו כבד, תתאמנו בהתאם לרמה שלכם, ואל תשכחו להגדיל את העומס. השאר כבר יבוא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.