טיפ: תעבדו עם תרגילים מורכבים כדי לגדול ולהתחזק

תוכניות אימונים שנכתבו במטרה לגדול (וגם להתחזק), צריכים (חייבים) להתבסס על תרגילים מורכבים. הנה 3 סיבות למה:

תרגילים מורכבים מעלים את רמות הטסטוסטרון בגוף יותר מאשר תרגילים פשוטים.

תרגילים מורכבים מאפשרים נפח גבוה משמעותית מאשר תרגילים פשוטים. נפח של 140 קילו בסקוואט ל- 3 סטים של 8 חזרות שווים לעומס של 3,360 קילו. נפח של 50 קילו של פשיטת ברכיים במכונה, שווה ערך ל-1300 קילו. יותר מ-פי שתיים עומס. איזה הבדל.

תרגילים מורכבים מאפשרים להרים יותר משקל- יותר משקל, יותר גיוס של השרירים, יותר גירוי, יותר מסת שריר.

אודות הכותב צפה בכל הפוסטים

Aviv Cohen

תמיד הכרתי את עצמי כאוטודידקט- יש לי הרבה חיבה לקריאה, למידה וכתיבה, ויחד עם הניסיון שצברתי עם מתאמנים ברמות שונות וסוגים שונים (ממבוגרים עם קשיים לספורטאים מענפים שונים) הקמתי בלוג חדש בארץ.

את מירב הכתיבה שלי אני מנסה לנסח בצורה קולחת ונוחה לקריאה, והעיקר להעביר מסרים מסובכים בצורה פשוטה כדי שתוכלו להיות הגרסה טובה ביותר של עצמכם.

אם יש לכם שאלות, צריכים עזרה או אפילו המלצות- תוכלו ליצור קשר איתי ב: Aviv@strongest.co.il

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים *

*