שלוש הדיברות למתאמנת המתחילה

התקופה שבין ראש השנה לכיפור היא זמן מעולה להתחלות חדשות… ולסליחות.

להבדיל מעיסוק בדת שכרוך בחמישה חומשים, שישה סדרים, עשר דברות ותרי"ג מצוות, לעיסוק בספורט יש כמה עקרונות בסיסים ופשוטים והשנה החדשה שבפתח היא הזמן להתחיל.

אם בחרת בהתחלה חדשה הנה שלוש הדיברות למתאמנת המתחילה:

1.פשוט באימונים
רשמו לך במכון תכנית אימונים שמורכבת מ18 תרגילים, 3 סטים, 15 חזרות או במילים אחרות "משרה מלאה"? זה אפשרי, אבל ממש לא הכרחי.
החכמה היא בפשטות: אימון של 6 (מקסימום 8 תרגילים), 3-2 סטים בכל תרגיל, 8-6 חזרות. לא צריך יותר מזה כדי לראות תוצאות.

2. תרגילים מורכבים
שילוב של תרגילים מורכבים – כלומר תרגילים שמפעילים כמה קבוצות שריר – והיתרון הגדול עבורנו הוא שאלה תרגילים שגם תורמים לחיזוק שרירי הליבה ורצפת האגן.

3. גיוון – זה נכון לאימוני כוח ולאימונים אירוביים.
הגיוון בעבודה נועד להמשיך ולספק לגוף אתגר וניתן לעשות זאת על ידי הוספת משקלי עבודה, קיצור זמני המנוחה, שילוב עבודה סטטית ודינמית. עבדת עם משקולות של 1 ק"ג והשלמת את מספר החזרות ומספר הסטים אל תתביישי לקחת משקולת של 2 ק"ג.
באימונים האירוביים תגווני במכשיר – אליפטי, סטפר, אופניים, הליכון – בשיפוע, במהירות ובשילוב של אימוני הפוגות.
דרך אגב, זו בדיוק הסיבה שאחרי זמן מה כבר לא מרגישים שיפור בשיעורי הסטודיו למיניהם. חדרי כושר מציעים שיעורים אבל אין להם יכולת להעלות את רמת הקושי בשיעור, שכן אלה חייבים להתאים גם למתאמן שהצטרף אתמול וגם לזה שמנוי כבר שנים.

וסליחות…
הכותבת מתנצלת על כך שהיא 'חופרת' אבל כפי שיודע כל מתאמן משקיע
No Drain, No Gain'Z
שנה טובה וגמר חתימה טובה.

אודות הכותב צפה בכל הפוסטים

Sigal Cohen

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים *

*